Wednesday, April 16, 2014

Lawatan tadika Yaya & Adam di sekitar KL


Pada hari Sabtu (12 April 2014) yang lalu, Tadika Pertama Ilmu, Seksyen 3 Bandar Baru Bangi adakan lawatan di sekitar KL. Tempat-tempat yang dikunjungi Menara KL, Aquaria, Muzium Polis dan lain-lain tempat lagi (tak pasti sebenarnya sebab informer kita aka Abg Adam yang bagi info selalu salah). 

Abg Adam joined sekali (tak malu betul)..mih mih mih..Kalu ikutkan ramai aje budak-budak selain tadika turut join sekali..Baguslah.. Sebenarnya risau di hati sebab Abg Adam dan Yaya selalu tak boleh bersama dan akan bergaduh tetapi kekadang kena berfikiran positif kan sebab takkan nak gaduh depan member2 dia kan? Memang siap bagi nasihat (dah masuk kali ke-10 kot)..Abg Adam jaga Adik ya..jangan gaduh2..Mama & Babah tak ada..Lagipun risau pasal Abg Adam tak boleh kena panas dan berpeluh, nanti dia akan gatal2 dan menggaru..Dah standby krim Moogoo dan pil tahan gatal dalam beg dia..Insya Allah mudah2 an dia ok aje..

Anak2  pagi dah bangun seawal 6.30 pagi. Dah menjadi kebiasaan untuk breakfast dulu sebelum bergerak ke mana2..Dalam pukul 7 pagi, kawan2 & Cikgu2 dah berkumpul dan diberi breakfast Nasi Lemak dan kemudian berkumpul naik bas dan bertolak dari tadika pukul 8.15 pagi..

Jom kita tengok gambar2 lawatan yang telah dikirimkan oleh Cikgu Dayah melalui Whatsapp...






No comments:

Post a Comment