Friday, June 7, 2013

Kids paradise @ Mines

Selepas bercuti di Legoland dari hari Ahad sehingga Selasa baru-baru nie, aLiN bawa anak2 ke Kids Paradise di Mines, Serdang. Sebelum bermain2 makan dulu di Nando's betul2 tepi tasik..dapatlah anak2 bagi makanan pada ikan2 yang besar. Mula2 tak ada makanan nak bagi makan ikan...alih2 bibik offer diri untuk beli roti di 7 eleven yang berdekatan kat sini.. Mama pulak jaga Amira yang masih tidur nyenyak dalam stroller..Lama jugalah bagi makanan kat ikan2 nie..Tak apa yang penting dapat melayan anak2 dan yang penting mereka happy sesangat..

Abang Adam sedang bagi ikan2 makan..besar tau ikan2 kat sini

Mula2 beli satu buku roti then tambah lagi satu buku lagi..tajuk bergaduh kang

Yaya excited jugak

Nasib baik budak tenit nie belum pandai nk bagi makan ikan



Selepas itu, kami pun bergegas ke Tingkat 4 iaitu tempat Kids Paradise..aLiN memang standby stokis dalam beg..baik dari anak sehingga ke bibik..mama dia tolong bawakan!!!(Sebenarnya memang plan dari awal cuma suprise kan anak2 dan bibik konon2 tak plan nk pergi gitu) sebab harga stokis 4 hinggit tau..Hanya Adam aje kena beli sebab stokis dia semua TERKOYAK!!

Alhamdulilah hampir dua jam kami bermain di sana..kami kena pulang sebelum Babah pulang dari ofis sebab Babah tak tau kami ke sini..Dalam kereta siap warning semua anak2 n bibik if Babah tanya pergi mana hari nie..cakap jalan2 aje..Yang kelakar nya Yaya siap cakap Wokei kita kata tak pergi mana2 pun jalan2 aje tak beli apa2 pun (bagus2 pandai anak2 practice depan Mama).

Harga sekali masuk..Mak aiii tak apa demi anak2

Cantik design tempat nie
Amira nie tempat kesukaan dia adalah CAR

Tengoklah gelagat dua anak dara ku
Ala comel nya..pandai anak Mama
Dan lagi asyiknya..Bibik dia memang penatlah layan karenah dia sebab berlari ke sana ke sini

Abang Adam pun seronok bermain
1..2...3 and jumping in the sky
Hairan dia sebab susah nak jalan
Berkelah lagi dengan batu kecil tiruan...tetapi budak tenit nie siap makan batu2 tu,,tak makan saman

Happy Abang dan Kakaknya

Sebelum pulang..Bibik mau belanja donut sebab dari tadi anak2 teringin sesangat nak donut..Tak lagi Mama dia senyum selebar-lebarnya laaa..Jom tapau Big Apple..

Sampai aje rumah..Babah dia tanya bibik dan anak2..Tadi pergi mana??Semua pakat diam dan Yaya offer diri untuk cakap Mama bawa jalan2 Babah..best Babah..(Pandai Mama dia ajar bohong sunat)..

Korang kalau ada masa..Bawaklah anak2 ke sini if ada masa dan ongkos nya mesti lebat yaaa

No comments:

Post a Comment